Kiyoh customer review logo

Kiyoh

9.7/10

Klantenservice

Op deze pagina vindt u alle informatie die u voor, tijdens of na de bestelling nodig kan hebben.

Service & contact

Bestellen

Veilig betalen

Garantie & reparatie

Verzending & afhalen

Aanleverspecificaties

Druktechnieken

Meest gestelde vragen

Service & contact

Er zijn verschillende manieren om vrijblijvend met ons in contact te komen met een vraag, opmerking, offerte of bestelling:

Phone

Telefoon

Bel ons at NL: +31(0)076-50 211 20
BE: +32(0)3 - 808 47 88

Whatsaap

Whatsapp

Voor uw gemak zijn wij ook beschikbaar op WhatsApp.
Bereik ons ​​via 076 - 502 11 20

Live chat

Livechat

U kunt ons op elk gewenst moment een e-mail sturen; wij zullen zo snel mogelijk reageren.
Gebruik de contact formulier of stuur ons direct een e-mail naar [email protected] .

Email

E-mail

U kunt ons op elk gewenst moment een e-mail sturen; wij zullen zo snel mogelijk reageren.
Gebruik de contact formulier of stuur ons direct een e-mail naar [email protected].

Social

Social Media

Een andere snelle manier om antwoord op je vraag te krijgen is via sociale media.
Stuur een bericht via Facebook of Instagram.

Bestellen

Bestel bij Expofit gemakkelijk in enkele stappen:

1

To order customer

Kies uw product met gewenste aantal, kleur, opdruk, etc.

2

To order customer

Upload uw ontwerp bestanden (kan ook na betaling en via e-mail/wetransfer) of ontwerp zelf met de Online Ontwerptool (indien beschikbaar)

3

To order customer

Plaats de artikelen in de winkelwagen.

4

To order customer

Betaal eenvoudig in uw vertrouwde betaalomgeving, bijv. via iDeal of Bancontact. Achteraf betalen binnen 30 dagen is ook mogelijk met Mondu.

5

To order customer

Ontvang uw artikelen binnen de aangegeven levertijd!

Veilig bestellen

Op Expofit.nl kunt u op een veilige en betrouwbare manier producten bekijken en bestellen. U herkent dit doordat voor het verzenden van gevoelige informatie, zoals betaalgegevens, gebruik wordt gemaakt van een beveiligde internetverbinding middels Extended Validation SSL. Bij een beveiligde internetverbinding staat er https://www.expofit.nl/ in het adresbalk van uw browser in plaats van het normale http://. De letter "s" staat voor "secure" (veilig). Bovendien ziet u ook nog een groen slotje of een groen adresbalk.

Veilig betalen

Via onze website kunt u altijd veilig en betrouwbaar uw bestelling plaatsen en betalen. MultiSafepay handelt voor Expofit de online betaling af. Samen met de betaalprovider zorgen we voor een correcte afhandeling. Met onder andere iDEAL, Giropay, Bancontact en Mister Cash (België) rekent u af via de beveiligde SSL-procedure en in uw vertrouwde online bankomgeving.

Verzending & afhalen

Bij uw bestelling kunt u aangeven of u de artikelen wilt laten bezorgen of zelf wilt ophalen. Het opgegeven afleveradres gebruiken wij als
afleveradres, dit hoeft niet hetzelfde te zijn als het factuuradres.

Verzendkosten

De hoogte van de verzendkosten voor hangt af van het orderbedrag. De getoonde verzendkosten geldt voor Benelux.

Verzendkosten Beursmaterialen Orderbedrag excl. btw
€8,75 t/m € 249,-
€12.50 t/m € 498,-
Gratis vanaf € 499,-

Levertijd

Op iedere productpagina staat de levertijd vermeld. Dit is een richtlijn. Mocht de levertijd afwijken, dan nemen wij contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.

Spoedleveringen

Wij bieden veel producten aan die met spoed geleverd kunnen worden. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Vervoerders

Wij werken met verschillende vervoerders, waaronder DHL, DPD en de Graaf Logistics.

Afhalen

U kunt er ook voor kiezen om uw spullen op te halen. Afhalen is mogelijk op afspraak op werkdagen tussen 09.00 en 17.30 uur.

Reclamaties

Een foutje is menselijk en snel gemaakt. Bent u niet tevreden over de bestelling of over onze diensten? Dan vernemen wij dit graag. Alleen op deze manier kunnen wij zoeken naar een passende oplossing. Wij streven er immers naar om u de beste service te bieden! Reclamaties kunt u direct aan ons doorgeven per telefoon, e-mail of middels het contactformulier. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org).

Retourneren

Veel artikelen uit ons assortiment zijn maatwerkproducten. Het herroepingsrecht zoals bepaald door de wet is hierop niet van toepassing. Heeft u een klacht over de kwaliteit van ons product kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen dan proberen een passende oplossing te vinden. Onbedrukte artikelen kunnen in sommige gevallen wel geretourneerd worden. De retourkosten zijn in dit geval voor eigen rekening. Als u onbedrukte artikelen wilt retourneren, neem dan contact op met de klantenservice.

Garantie & reparatie

Algemene garantiebepalingen

Garantieduur

Niet onder de garantie vallen:

Retourneren

Overige reparaties

Aanleverspecificaties

Algemene richtlijnen

Uw bestanden moeten aan de volgende eisen voldoen:

Bestandsformaten

Lettertypen

Stuur uw gebruikte lettertypen altijd mee. Of verander tekst in uw ontwerp in lettercontouren/outlines.

Kleuren

Maak uw bestanden op met CMYK kleuren en indien van toepassing met PMS kleuren, niet in RGB. Hierdoor kunnen wij de kleuren van de prints zo goed mogelijk laten overeenkomen met uw huisstijl.

Het aanleveren van uw bestanden

Bij uw bestelling heeft u verschillende mogelijkheden om uw ontwerpbestanden te versturen:

Upload direct bij het bestellen of aanvragen van een offerte.

Voor een snelle afhandeling adviseren wij u uw bestand(en) via de uploadknop mee te sturen bij de bestelling of het aanvragen van een offerte.

Zelf ontwerpen

Indien beschikbaar kunt u met de Online-editor direct op de productpagina zelf ontwerpen. Zo kun je bijvoorbeeld logo’s en afbeeldingen uploaden, teksten toevoegen en kleuren aanpassen.

Achteraf via e-mail

Zijn de ontwerp bestanden kleiner dan 5 MB, dan kunt u deze via e-mail naar ons toesturen. Grotere bestanden komen mogelijk niet aan. In dat geval raden wij Wetransfer aan.

Na bestelling grote bestanden toesturen

Wilt u na bestelling/offerte aanvraag bestanden toesturen en is het bestand groter dan 5 MB, verstuur het dan via Wetransfer: https://www.wetransfer.com (max. 2 GB), of vergelijkbare website. Vermeld uw ordernummer (als deze bekend is) en gebruik [email protected] als ontvanger e-mailadres.

Ik heb geen ontwerp

Heeft u nog geen ontwerp of heeft u hulp nodig bij uw ontwerp? Maak je geen zorgen, wij kunnen het ontwerp voor je verzorgen. Neem hiervoor contact op met onze grafische afdeling.

Heeft u vragen?

Heeft u vragen over het aan te leveren materiaal? Neem gerust contact op met onze grafische afdeling op telefoonnummer
+31(0)76-50 211 20 of + 32 (0)3 - 808 22 08 (België) of via [email protected]. Wij helpen u graag verder!

Druktechnieken

Expofit biedt vele soorten druktechnieken aan, zoals zeefdruk, borduren en lasergraveren. Welke druktechniek wordt gebruikt, is afhankelijk van het product en materiaal. Aan op deze pagina vindt u een uitgebreide uitleg van alle beschikbare druktechnieken.

https://www.expofit.nl/druktechnieken

Meest gestelde vragen

Bekijk hier een overzicht van vragen die wij regelmatig binnen krijgen van klanten, ook wel FAQ genoemd (frequently asked questions):

Meest gestelde vragen/FAQ