Meest gestelde vragen

Het lukt niet om mijn bestand(en) te uploaden bij de bestelling/aanvraag.

Zorg ervoor dat er geen spaties of speciale tekens worden gebruikt in de bestandsnaam. Gebruik alleen letters, cijfers, puntjes en underscores (liggend streepje). Een andere reden kan zijn dat het bestand te groot is: upload niet groter dan 6 MB. Bestanden groter dan 6 MB kunt u het beste uploaden via Wetransfer (tot 2 GB) of via uw eigen clouddiensten (zoals Dropbox of OneDrive) of FTP.

naar boven

Hoe kan ik het product zien met mijn eigen logo?

Indien de Online Ontwerptool beschikbaar is (wij updaten de website dagelijks), kunt u op de productpagina zelf ontwerpen en een voorbeeld zien van het product met uw logo, tekst of ander ontwerp. Indien u het logo of de tekst heeft aangeleverd in een vector bestand per e-mail, Wetransfer of upload bij de bestelling, dan ontvangt u de digitale drukproef in de meeste gevallen dezelfde dag via e-mail.

naar boven

Wat zijn de aanleverspecificaties?

De eisen waaraan uw bestand moet voldoen vindt u bij onze Aanleverspecificaties. Heeft u geen bestand die voldoet of twijfelt u hieraan? In dat geval kunt u het bestand die u wél voorhanden heeft uploaden of toesturen bij uw bestelling of aanvraag. Ons team zal in dat geval contact met u opnemen wat er mogelijk is aan de hand van deze bestanden. In sommige gevallen is het namelijk mogelijk om logo's en ontwerpen na te maken of over te trekken.

naar boven

Ik heb zelf geen bestanden of ontwerp, maar wel een idee.

Indien u zelf geen bestanden heeft om aan te leveren, bieden wij onze ontwerpservice aan voor € 15,- per kwartier. Hiervoor kunt u een toelichting meesturen bij de bestelling of doorgeven per e-mail.

naar boven

Wat zijn de verzendkosten?

De hoogte van de verzendkosten voor hangt af van het orderbedrag. De getoonde verzendkosten geldt voor Benelux.

Verzendkosten beursmaterialen Orderbedrag excl. btw
 € 8,75  t/m € 249,-
 € 12,50  € 250,- t/m € 498,-
 GRATIS VERZENDING  Vanaf € 499,-

naar boven

Ik heb een deadline waarop ik mijn bestelling nodig heb. Wordt voor een spoedlevering meerkosten in rekening gebracht?

Indien spoedlevering mogelijk is, dan wordt deze optie getoond op de productpagina. Meerkosten voor spoedlevering zijn erbij vermeld. Bij strakke deadlines is het raadzaam om even contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij u kunnen adviseren over de mogelijkheden qua levering.

naar boven

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Log in op uw account om de status te volgen van uw bestelling. Wanneer de bestelling is verzonden, ontvangt u een track & trace via e-mail.

In sommige gevallen zult u geen track & trace ontvangen, omdat de producten rechtstreeks vanuit de leverancier worden verstuurd. Mocht u de status van uw bestelling willen weten, dan kunt u dit uiteraard opvragen bij een van onze medewerkers via de bekende kanalen: telefoon, social media of e-mail (sales@expofit.nl).

naar boven

Waar kan ik een kortingscode/actiecode vinden?

Een overzicht van kortingscodes / actiecodes kunt u hier vinden: kortingscodes. Hou deze pagina in de gaten of volg ons op social media om op de hoogte te blijven van nieuwe codes.

naar boven